Obxectivos

flechas

Xestión especializada da investigación

Damos soporte e asesoramento en todas as fases da cadea de valor da investigación biomédica e da saúde en xeral. Buscamos mellorar a eficiencia nos procesos e facilitar o traballo dos investigadores.

Promoción da actividade investigadora

Promovemos a actividade investigadora actuando en liña coas directrices das Xerencias de Xestión Integrada de Santiago e Lugo, Cervo e Monforte. Ademais, e de forma particular, actuamos de forma conxunta co IDIS (Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela).

Transferencia de tecnoloxía

Revertemos na sociedade os resultados obtidos nas investigacións científicas en materia de biomedicina. Para iso, usamos a innovación como principal ferramenta de transferencia de tecnoloxía.

Promover alianzas estratéxicas

A Fundación mantén estreitas e permanentes colaboracións con diversos axentes dentro do tecido empresarial do ámbito tecnolóxico, farmacéutico e alimentario. Así mesmo, relaciónase con entidades públicas e a Administración, facilitando tanto os procesos de xestión como a captación de recursos para a actividade investigadora.

La Fundación Ramón Domínguez forma parte del consorcio que lleva a cabo el Proyecto IPT-2011-1569-010000 denominado “Valorización de biomarcadores oncológicos para el desarrollo de kits de diagnóstico/pronóstico para el cáncer de próstata y de pulmón” liderado por LABORATORIOS SALVAT y con la participación de FUNDACIO INSTITUT DE RECERCA HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRON, FUNDACION DE INVESTIGACION HOSPITAL UNIVERSITARIO PUERTA DE HIERRO, FUNDACION PARA LA INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN RAMÓN DOMÍNGUEZ, TRANSBIOMED, S.L. y ADVANCED MARKER DISCOVERY, S.L.

La Fundación para a Investigación, Desenvolvemento e Innovación Ramón Domìnguez, participa en el proyecto “Descubrimiento y desarrollo biomarcadores innovadores para medicina personalizada y terapias para el tratamiento eficaz del cáncer de pulmón”, financiado en la convocatoria Retos-Colaboración del Programa Estatal de Investigación, Desarrollo e Innovación Orientada a los Retos de la Sociedad, en el marco del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016, con número de expediente RTC-2014-1532-1.

A Fundación Ramón Domínguez forma parte do Consorcio que desenvolve o proxecto CFIS-ECOPHARMA, proxecto cofinanciado pola Comisión Europea a través da iniciativa de innovación tecnolóxica ECO-INNOVATION.