Xestión especializada da innovación

A Fundación Ramón Domínguez para a Investigación, o Desenvolvemento e a Innovación biosanitaria, nacida da fusión da Fundación IDICHUS, do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago e a Fundación FIDI – Xeral Calde, do Hospital Universitario Lucus Augusti de Lugo, é unha fundación sen ánimo de lucro e con personalidade xurídica propia.

A Fundación presta soporte a máis de 500 profesionais pertencentes ás Xerencias de Xestión Integrada de Santiago e Lugo, Cervo e Monforte.

icono-mision-150x134

MISIÓN

Impulsar a investigación, a docencia, o desenvolvemento científico e a innovación no ámbito sanitario nas Xerencias de Xestión Integrada da súa influencia. Para logralo, servímonos da innovación como ferramenta de transferencia á sociedade dos resultados da investigación. Neste proceso de translación de coñecemento xoga un papel clave o tecido empresarial de diferentes ámbitos: tecnolóxico, alimentario, farmacéutico, co que a Fundación mantén estreitas e permanentes colaboracións.

icono-vision-150x134

VISIÓN

O noso obxectivo é ser un referente na xestión especializada e a promoción da investigación na contorna sanitaria. Actuamos como soporte dos diversos grupos de investigación en todas as fases da cadea de valor da investigación biomédica en particular e da área da saúde en xeral.

La Fundación Ramón Domínguez forma parte del consorcio que lleva a cabo el Proyecto IPT-2011-1569-010000 denominado “Valorización de biomarcadores oncológicos para el desarrollo de kits de diagnóstico/pronóstico para el cáncer de próstata y de pulmón” liderado por LABORATORIOS SALVAT y con la participación de FUNDACIO INSTITUT DE RECERCA HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRON, FUNDACION DE INVESTIGACION HOSPITAL UNIVERSITARIO PUERTA DE HIERRO, FUNDACION PARA LA INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN RAMÓN DOMÍNGUEZ, TRANSBIOMED, S.L. y ADVANCED MARKER DISCOVERY, S.L.

La Fundación para a Investigación, Desenvolvemento e Innovación Ramón Domìnguez, participa en el proyecto “Descubrimiento y desarrollo biomarcadores innovadores para medicina personalizada y terapias para el tratamiento eficaz del cáncer de pulmón”, financiado en la convocatoria Retos-Colaboración del Programa Estatal de Investigación, Desarrollo e Innovación Orientada a los Retos de la Sociedad, en el marco del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016, con número de expediente RTC-2014-1532-1.

A Fundación Ramón Domínguez forma parte do Consorcio que desenvolve o proxecto CFIS-ECOPHARMA, proxecto cofinanciado pola Comisión Europea a través da iniciativa de innovación tecnolóxica ECO-INNOVATION.