Últimas novas

idis

O Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela (IDIS), cuxa entidade xestora é a Fundación Ramón Domínguez, é un centro de investigación, innovación e transferencia de coñecemento que aproveita e potencia as sinerxias entre a Universidade e o Complexo Hospitalario Universitario de Santiago de Compostela.

   Visitar web

A Fundación Ramón Domínguez para a Investigación, o Desenvolvemento e a Innovación biosanitaria, nacida da fusión da Fundación IDICHUS, do Complexo Hospitalario Universitario de Santiago e a Fundación FIDI – Xeral Calde, do Hospital Universitario Lucus Augusti de Lugo, é unha fundación sen ánimo de lucro e con personalidade xurídica propia.

A Fundación presta soporte a máis de 500 profesionais pertencentes ás Xerencias de Xestión Integrada de Santiago e Lugo, Cervo e Monforte.

   Ver vídeo

fundacion_publica
idis
servicio_saude_1
servicio_saude_2
biogen logo cambio gris
nestle
janssen

TELÉFONO

+34 981 950 088

FAX

+34 981 950 538

CORREO ELECTRÓNICO
DIRECCIÓN

Travesía da Choupana S/N,
15706 Santiago de Compostela

La Fundación Ramón Domínguez forma parte del consorcio que lleva a cabo el Proyecto IPT-2011-1569-010000 denominado “Valorización de biomarcadores oncológicos para el desarrollo de kits de diagnóstico/pronóstico para el cáncer de próstata y de pulmón” liderado por LABORATORIOS SALVAT y con la participación de FUNDACIO INSTITUT DE RECERCA HOSPITAL UNIVERSITARI VALL D’HEBRON, FUNDACION DE INVESTIGACION HOSPITAL UNIVERSITARIO PUERTA DE HIERRO, FUNDACION PARA LA INVESTIGACIÓN, DESARROLLO E INNOVACIÓN RAMÓN DOMÍNGUEZ, TRANSBIOMED, S.L. y ADVANCED MARKER DISCOVERY, S.L.

La Fundación para a Investigación, Desenvolvemento e Innovación Ramón Domìnguez, participa en el proyecto “Descubrimiento y desarrollo biomarcadores innovadores para medicina personalizada y terapias para el tratamiento eficaz del cáncer de pulmón”, financiado en la convocatoria Retos-Colaboración del Programa Estatal de Investigación, Desarrollo e Innovación Orientada a los Retos de la Sociedad, en el marco del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016, con número de expediente RTC-2014-1532-1.

A Fundación Ramón Domínguez forma parte do Consorcio que desenvolve o proxecto CFIS-ECOPHARMA, proxecto cofinanciado pola Comisión Europea a través da iniciativa de innovación tecnolóxica ECO-INNOVATION.

www.cfis-ecopharma.com